随心
Imagine Me Without You - Album Version - Jaci Velasquez

 

旋转木马的音乐盒:

这首歌的歌词也有很多不同的翻译版本,于是在这里我新增另一个翻译.

并借着这首歌以及歌词送给我最爱的你.

When you caught me I was falling

当我跌倒时,是你拯救了我

Your love lifted me back on my feet

是你的爱让我的伤口慢慢愈合

It was like you heard my calling

就像是你听到了我的呼唤

And you rush to set me free

奋不顾身让我解脱

You're the one that's there for me

你就是那个一直在我身边支持我的人

Imagine me without you

如果我没有了你

I'd be lost and so confused

我一定会迷失方向

I wouldn't last a day, I'd be afraid

我害怕,我根本撑不过一天

When I found you I was blessed

我感到幸运的是神让我找到你

And I will never leave you, I need you

我想我永远不会离开你,因为我需要你

My life is now worthwhile

现在有了你,我的生命才是有价值的


℡琦琦果酱♥:

在我的生命里~你就是一切~

Canelé:

深情舒缓的一首福音歌曲!!

声音也很迷人!!


As long as stars shine down from heaven
只要繁星还有从天堂而来的亮丽光芒
And the rivers run into the sea
直要小溪还能汇入大海
Til the end of time forever
直到时间的尽头
You’re the only love I’ll need
你就是我唯一需要的爱
  
In my life you’re all that matters
在我的生命里, 你就是一切
In my eyes the only truth I see
在我看来, 你才是唯一的真理
When my hopes and dreams have shattered
当我的希望和梦想都破灭的时候
You’re the one that’s there for me
你是总守护在我身旁
  
When I found you I was blessed
我是如此的受到保守,以至于能寻找到你。
And I will never leave you, I need you
我不会离开你, 因为我需要你
  
Imagine me without you
我不敢想象没有你的自己
I’d be lost and so confused
我定会变的失落, 悲伤
I wouldn’t last a day, I’d be afraid
到那时我一天也活不下去, 我会很害怕
Without you there to see me through
自己不知道在没有你的时候,该怎么度过难关
  
Imagine me without you
我不敢想象没有你的自己会怎样
Lord, you know it’s just impossible
上帝啊, 你知道要这样活下去是不可能的
Because of you, it’s all brand new
因为有你, 所有的一切都是全新的。
My life is now worthwhile
有了你我的生命现在是有价值的
I can’t imagine me without you
我不敢想象自己没有你
  
When you caught me I was falling
当我跌倒时, 是你扶持了我
You’re love lifted me back on my feet
是你的爱让我重新站起来
It was like you heard me calling
是你听到我的呼唤
And you rush to set me free
尔后奔向我,赐予了我自由
  
When I found you I was blessed
我是何其的幸运, 能够找到你
And I will never leave you, I need you
我不会离开你, 因我需要你
  
Imagine me without you
我不敢想象没有你的自己
I’d be lost and so confused
会变得怎样失落和悲伤
I wouldn’t last a day, I’d be afraid
这样下去我一天也活不了, 我很害怕
Without you there to see me through
害怕不知道该怎样度过难关

评论

热度(694)